2012. május 18., péntek

Köszönöm :)


Mit is mondhatnék? Talán azt, hogy nagyon boldog vagyok. Ilyenről még álmodni sem mertem. Azt hittem május első napján, hogy akkora nézettsége lesz az oldalnak, mint egy orosz pillangógyárnak... ami ugye nem létezik. :'D (vagyis megjelenítés=0)
Nem tudom, kik látogatnak: barátok, akik illedelmesen érdeklődnek; ismerősök, akiknek beszéltem róla; emberek, akik látták a linket.
Akárki is néz be, hálás vagyok neki, tényleg! Nekem már az is elég, ha csak a linkre rákattintanak, megnézik mi a fene ez és továbblépnek. Az már csak a ráadás, ha el is olvassák, amit írok, és várják a kövi részeket. (arról ne is beszéljünk, hogy a kommentelés maga lenne a megtestesült Mennyország)

Ennyit erről. A lényeg, hogy NAGYON örülök a fejemnek. :)

Üdv,
~Pannii T., blogíró

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése