2012. május 8., kedd

12.rész_Hihetetlen hírek

- Mondjad. - válaszolt röviden.
- Tudod most Liz... - mély levegőt vettem és belekezdtem. - a barátnőm.
Nem mondott semmit, csak rám nézett. Azt hittem megöl vagy valami, tisztára úgy nézett ki.
- Tényleg? GRATULÁLOK!! - mondta, megölelt. - De mi a kérésed?
- Szeretném, ha eljöhetne. Már ha nem baj.
- Dehogyis! Amúgy is szeretném megismerni. Jobban, mert a mai nap... - itt Dani-ra nézett, aki lesütötte szemét. - Hívd fel, mondj el neki mindent, oké? Ja, és mi már most elkezdünk bepakolni, mert holnap nem lesz időnk semmire. Szóval te is megcsinálhatnád.
- Oké, köszi. - mondtam, és a nyakába ugrottam. Szorosan megöleltem, majd mint egy kislány futottam a szobámba, hogy rácsörögjek Liz-re. A harmadik kicsengése fel is vette.
- Szia! - hallottam hangján, hogy mosolyog.
- Szia. Ezen a héten mit csinálsz?
- Azon kívül, hogy suliba vagyok? - kérdezte nevetve.
- Igen. - mondtam én is röhögve.
- Semmit. Miért?
- Holnap koncert, meg majd lesz egy buli. Arra gondoltam, hogy eljöhetnél. - amíg ezt meséltem, hallottam ahogy sikítozik. Mosolyognom kellett. - Meg egyből ezek után máshova is mennénk. Disneyland-be. Szombaton jönnénk vissza. Na, mit szólsz?
- Nagyon... nem. Rohadt jól hangzik. Szívesen elmegyek. Akkor el is kezdek pakolni. Szeretnél még valamit mondani?
- Nem, pakolj csak. Holnap érted megyek reggel 10-re. Addigra legyél kész, rendben?
- Persze, tökély. Na puszi, szia. - köszönt el és ezzel le is rakta a telefont.

Gyorsan összeszedtem egy farmert, 3 pólót, 2 pulcsit, egy inget, zoknikat és alsógatyákat majd beleraktam őket egy kisebb bőröndbe. Amikor végeztem, bekapcsoltam a gépemet és felmentem Twitterre.


"Holnap koncert. Utána egy hétig nem leszek itthon, a legjobb barátaimmal és életem szerelmével Disneyland-be megyünk. Legyetek jók és hallgassatok One Direction-t. xx"

Miután megírtam ezt a pár mondatot, elolvastam a leveleimet, majd kijelentkeztem.
Egy darabig még ültem egy helyben, aztán felkaptam a telefonomat és elmentem otthonról.

*Liz szemszöge

Épphogy befejeztem a beszélgetést Harry-vel, rögtön felhívtam Katie-t. Egyből felvette.
- Na mizu csajszi? Hogy vagy? - nevetett.
- Jól vagyok. Azt hiszem. Nem hiszed el mi történt velem ma.
- Mondjad.
- Először is találkoztam egy kávézóban a One Direction-nel. - hallottam ahogy visít egyet. Mosolyogtam egyet, aztán folytattam. - Állati meg minden, de ott volt Dani is. Tudod, Liam barátnője. Bekattant és meg akart ölni. A félelemtől nem mozdultam, szóval belevágtam egy kést a kezembe, és elsprinteltem. Azt hiszem követett, nem tudom. Aztán Harry elkapott, szó szerint sírtam a vállán, és... MEGCSÓKOLT!!!
- BÉBI EZ ÁLLAT!! - kiáltotta.
- Tudom, tudom. De még nincs vége. - nevettem. - Tehát lesmárolt, aztán visszamentünk, és Dani elmondta, hogy drogozott, bocsássak meg neki, blabla...
- Ez egy ribanc. Szard le.
- Azt csinálom. - fogtam rövidre. - Várjál már, mondom, még mindig van tovább. Hazajöttünk, Harry hazakísért. Az ajtóban megkérdezte, hogy lennék e a barátnője!!!! - most rajtam volt a sikítás sora. Katie is velem duettezett. - Na, én igent mondtam és megint megcsókolt... Később átjött és kinyitotta nekem a szobám ajtaját, mert be volt zárva. De előtte olyan csókcsata volt! Azt hittem, meg fog történni AZ. De nem, mondtam neki, hogy mi a helyzet. Ő meg azt válaszolta, hogy tud várni! Milyen aranyos... Szóval utána átmentünk a nappaliba "tévézni", ahol persze megint smároltunk, és ő nem csinált semmit, érted?! Én csókoltam meg!!
- Csajszi... kezdem azt hinni, hogy csak álmodtad! Ez hihetetlen!! Bizonyíték kell, hogy ez valóság.
- Hát, holnap én egy bizonyos koncerten fogok tombolni... - nevettem.
- NE MÁR! Légyszi hadd menjek én is! - könyörgött.
- Majd megkérdezem. Amúgy szombatig nem leszek itthon, mert elmegyek velük Disneyland-be. Akarsz jönni?
- De még mennyire! Hülye vagy? Már bocsi. Akkor kérdezd meg, légyszi-légyszi-légyszi! - úgy légyszi-zett, mintha egy kutya sírt volna.
- Oké-oké. - kopogást hallottam lentről, így elköszöntem Katie-től, majd lementem.

Amikor ajtót nyitottam, szélesen elvigyorodtam.

2 megjegyzés: