2012. május 13., vasárnap

17.rész_A koncert - Pt.4

Először is elnézést szeretnék kérni, hogy ugrálok a szemszögek között, de csak így tudtam értelmesen lefesteni a történetet... Ha kérhetném, légyszi kommenteljetek, kéne egy kis bizalom-bomba :D  Köszike!


Már megint. Nem tudom, miért, de Harry kihozza belőlem a legfurcsább énemet: eddig életemben nem sírtam (csak kis koromban), életemben nem ájultam el (kis koromban sem). Érdekes...
Most mindkettő megtörtént, a többiek állítása szerint. 

*Harry szemszöge

Az ajtóval szépen és elegánsan fejbe csaptam Liz-t, amitől ki is terült. A feje még nagyobbat koppant a betonon, ahogy hátraesett. 
Nagyon szépen megoldottam, mondhatom... Amikor fölé hajoltam, észrevettem, hogy sír. Patakokban folynak le a könnyei arcán. Óvatosan letöröltem nyomát a cseppeknek, majd megcsókoltam. 

*Louis szemszöge

Liz elájult, Harry megcsókolta, minden Happy End. Fasza. Persze, tök jó, mert felébredt az ájulásból. De zavart. Az zavart, amiért jobban lett. Nekem kellett volna megtennem. 
Amikor Kaite-vel találkoztam, úgy éreztem, hogy első látásra szerelem az egész. Hogy örökké őt fogom szeretni. Nem mást. Nem fogom megcsalni. Ráadásul a legjobb barátom barátnőjével. De ezek csak ábrándok voltak, szép, meseszép álmok. Viszont ez a valóság, olyan nincs, hogy örökké. Hogy tökéletes kapcsolat.

*Liz szemszöge

Megint Harry mellett tértem vissza a sötétségből a fényes, kevésbé napos valóságba. Mint amikor először találkoztunk. "Régi" szép idők.
Még pár percet ültem a földön, aztán bekászálódtam a kocsiba. Észre sem vettem, de mindenki kint volt, körülöttem álltak. 
Egyesével, lassan ők is bekerültek az autóba, és indulhattunk is.

Szerencsére időben odaértünk a koncert helyére. 10-re kellett megjelenniük a srácoknak, 9:53-kor már ott voltunk.
Gyorsan felmásztak a színpadra, párszor előadták a 8 db számot, aztán jött egy kis pihenés.
Egészen 4-ig így ment: 30 perc próba, 10 perc szünet. 
4-kor megjöttek a sminkesek, stylistok és a félistenekből isteneket kreáltak. 

Olyan 5 körül a nézőtér elkezdett megtelni szebbnél szebb lányokkal, akik csak azért jöttek, hogy láthasák Harry-t, Louis-t, Niall-t, Liam-et és Zayn-t. Tökély: már most féltékenykedem, amikor még hozzájuk sem értek.
Aztán eszembe jutott, hogy van két lány, akik találkozni fognak személyesen a fiúkkal. Még jobb.

6 óra. Még majdnem negyed óra, és elkezdik a koncertet. 
Már most félek, mik fognak történni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése