2012. május 24., csütörtök

29.rész_

Már este volt. De még mindig sírtam. Megállás és szünet nélkül. Harry azt hitte beteg vagyok, így gondosan betakart, hozatott nekem forró teát és gyümölcsöket... Egy mosolyt nem tudtam magamra erőltetni, hogy legalább lássa: értékelem, amit csinál. Még akkor is, ha nem ez a bajom.

Így aludtam el, gondjaimat álmomba vittem magammal. Olyan gyönyörűet álmodtam! Pedig a felére sem emlékszem. Épp csak annyira, hogy Louis mellettem volt, vigyázott rám, én nem bántottam meg. 

Reggel könnyednek, gondtalannak éreztem magam, amikor felkeltem. Oldalra fordultam, Harry-re néztem, óvatosan megsimogattam gondterhelt arcát. Aggódott értem. 
Érintésemre kipattantak a szemei, de egyből elmosolyodott, hogy végre nem sírni lát. Közelebb mászott, szorosan átölelt, nyomott egy puszit az arcomra.
- Szeretlek. - suttogta. 
- Én is. - mondtam boldogan. Jobb kedvem lett, habár még mindig a zűrös emlékeken zakatolt a fejem.

*Louis szemszöge

Liz. Liz. Liz. Liz. Liz.
Csak erre az egy névre tudtam gondolni. "De már vége!" - emlékeztettem magamat. Felkeltem, az ágy szélére ültem, és elhatároztam: újrakezdem az egészet - de Katie-vel, ahogy legelőször is kellett volna.
Ő még mindig aludt, a párnát feje alá gyűrte, a takarót pedig térdével szorította magához. Haját egy gumival összefogta, így tökéletes arcát a nap pont megvilágította. Pár percig még gyönyörködtem a látványban, majd kiosontam a folyosóra.
A lifthez szaladtam, az étteremben rendeltem reggelit, amit fel is vittem. Mikor benyitottam a szobába, megnyugodtam: még nem kelt fel. 
A kaját leraktam a dohányzóasztalra, Katie-hez osontam, bebújtam az ágyba, átöleltem.
- Édes... - suttogtam a fülébe.
- Hmm?
- Van egy meglepetésem a számodra. - kinyitotta a szemét, rám mosolygott és megcsókolt. 
- És mi lenne az?
- Egy pillanat. - az asztalhoz sétáltam, először bekapcsoltam a TV-t, majd felkaptam a tálcát, rajta a palacsintával, tejjel és sütivel, odaegyensúlyoztam Katie-hez. Kivillantotta a fogsorát egy gyönyörű mosoly keretében és ujjongott.
- Louis! Köszönöm! - megkóstolta a süteményt, elégedetten mormogott valamit, majd adott egy puszit. - Ezt miért kaptam?
- Mert megérdemled. - mondtam egyszerre a reklámmal. Tökéletesen időzítettem, a várt reakciót kaptam: bájosan kacagott egyet. 
- Jaaaaj teeee... - vigyorgott, magához húzott és megint megcsókolt. Mindent elfeledtetett velem, a világ legboldogabb emberének éreztem magam. Többször is beletúrt a hajamba, mintha tudta volna: ez a gyengém. 

Mint mindig, ezt a pillanatot is muszáj volt megszakítani. Kopogtattak. 
- Louis! Beszélhetnénk? - megfagyott bennem a vér. Liz?
- Persze cica! Várj egy kicsit, felöltözök, utána kettesben hagylak titeket! - kiáltott vissza Katie. Rám vigyorgott, megmarkolta pólómat, magához húzott, gyorsan megcsókolt utoljára, felkapott egy pulcsit, rövidnadrágot, fogat mosott, az ajtóhoz rohant, kinyitotta, elköszönt tőlünk és elsétált.
- Szia... - bicegett beljebb. Nem szóltam semmit, csak intettem egyet. Szomorúnak látszott, nem akartam megbántani, de ennyire tellett. - Én... - csak félmondatokban beszélt, a sírás szélén állt.
- Tudom. Bánt téged. Ahogy engem is! De kérlek ne hozzuk fel mindig, mert annál inkább rossz lesz. Neked. Nekem.
- Louis... nem akartam. Már az nem volt helyes, amikor a panzióban megcsókoltalak.
- Tudom.
- Mit tudsz te? - fakadt ki.
- Azt, hogy mindketten rájöttünk, rosszat cselekedtünk, de már mindegy. Új, tiszta lappal újrakezdhetjük.
- Ugyan már... - forgatta a szemét.
- Tessék? Abban reménykedsz, hogy majd térden kúszva fogok visszamenni hozzád? Hogy többször is megcsaljuk Harry-t és Katie-t? - szinte már kiabáltam. Nem tudtam elhinni, hogy tényleg ezt akarná. Köpni-nyelni nem tudott. Szóval beletrafáltam. - Hihetetlen vagy.
- Mert te annyira tökéletes vagy, ugye? Mert TE, Louis Tomlinson, TE nem tettél rosszat, ugye?! - most már a dühtől forgott a szeme. A nevemet csak úgy sziszegte a fogai között.
- Ezt nem mondtam! De Liz, istenem! Döntsd már el, mit szeretnél! Én vagy Harry? - álltam fel, vele szembe.
- Ne akard, hogy válasszak!
- Ilyen tényleg nem lehetsz... mindketten szeretünk, viszont te annyival nem tisztelsz meg minket, hogy dönteni tudnál. És nem kínoznál engem.
- Lou... - eljutott az agyáig, amit meg akartam vele értetni, és egyből sajnálkozni kezdett. A kezemért nyúlt, hogy magához húzhasson, de hátat fordítottam neki.
- Kérlek, menj el. Hagyjuk abba. Ne is legyünk barátok, ha máshogy nem megy. - mondtam ki a végső szavakat.

Hallottam, ahogy kibotorkál a szobából, szó nélkül. Erőtlenül az ágyra dőltem, miközben rájöttem: talán ezeket nem kellett volna a fejéhez vágni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése