2012. május 19., szombat

24.rész~Harry szemszöge

Sziasztok! Jó barátnőm kedvéért megcsinálom a 24.részt Harry drága szemszögéből is... "Kicsit" (szerintem nagyon) rövid lett, mert csak a megcsalós részt írtam le. Jó olvasást! xoxo


*Harry szemszöge

Úgy képzeltem el, hogy amikor benyitok a szobába, Liz rám néz, boldogságában nagy nehezen a nyakamba ugrik, és megcsókol.
Erre mit látok? A legjobb barátom és a barátnőm egymáshoz bújva fekszenek. Többször is kifakadtam, rájuk ordítottam.
Persze próbáltak megnyugtatni, nem sok sikerrel. Nem tudtam elhinni: megcsaltak. Határtalan dühöt éreztem, amit nehéz csillapítani.
Liz törékenyen ült az ágyon, könnyek nedvesítették arcát. Végül Louis térített észhez, hogy mekkora bunkó voltam. Nem törődtem semmivel, egyedül hagytam a világon legfontosabb embert a számomra. Hülyén éreztem magamat. Mikre nem gondolok... majd pont Liz fog megcsalni... ráadásul a legjobb haverommal.
Az ágy széle mellett letérdeltem, szemébe néztem, és bocsánatáért esedeztem. Nem érdemlem meg, ha még bízni sem tudok benne.
Óvatosan megöleltem, mélyen beszívtam illatát, és megköszöntem az Istennek, hogy ilyen barátnőt találtam.

2 megjegyzés: