2012. május 6., vasárnap

Köszönöm :)

Sziasztok!
Annyira... BOLDOG vagyok. :)
200 (most már több >:DD <3) oldalmegjelenítés!! Annyira KÖSZÖNÖM!!!
IMÁDLAK TITEKET! :DD
Na de ünneplésképpen itt ez a kép... én szerkesztettem. :)
Tényleg, tényleg ~~~~ tényleg nagyon szépen köszönöm!
Nem is gondoltam volna, hogy 4 nap alatt több, mint 200 megjelenítésem lesz. Azta raszta!
Hogy tudjátok, mi az a P&L:
Facebook-on (ahogy már írtam), csináltunk egy oldalt a blognak. Amit lájkolhattok, köszi. :D
Két adminisztrátor van, én és a barátnőm. Vagyis Pannii és Lau. (blogspoton LuLu)
Remélem érthető voltam. 


De most megyek, a 9. részt talán felrakom, talán nem. >:DD Majd még meglátom.



ÉS TÉNYLEG NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM! ANNYIRA BÜSZKE VAGYOK MAGAMRA. XD
NA PUSZI <3

1 megjegyzés:

  1. ááááááá rajta vagyoookkk megiiiint :DDDDD jeeeeeeeeeeeeeeeeeee <3 <3 <3 ja és ...az autogrammod :DDD kellene :DD >:DD <3 <3

    VálaszTörlés