2012. május 17., csütörtök

21.rész_Szobák

Megérkeztünk. A csodálatos és varászlatos Disneyland-be. A sofőr direkt lassabban vezetett, hogy mindent jobban megnézhessünk, mintha ez az egy hét nem lenne rá elég...
A kocsival beálltunk a park legjobb hoteljének a bejáratához, majd lassan, egyesével kikászálódtunk. Hideg volt, nem csoda: hajnali 3-at mutatott az órám. Gyorsan felvettem az előkészített vastag pulcsimat és elszörnyedtem:
- Ennyi lépcsőfok van?
- Nem. Több. - mondta nevetve Liam.
- Vicces vagy. - öltöttem ki rá a nyelvemet. Ő is ugyanígy tett, majd még jobban röhögött.
- Liz, várj. Majd felviszünk mi. - mosolygott Harry.
- N-nem kell.
- De! Egy pillanat, és ott vagyunk. - fontoskodott Louis.
Megvártam, amíg odaérnek hozzám, és nagy levegőt vettem, amikor már mellettem álltak.
Az általuk kreált "székre" ültem. Kezükkel kosarat formáltak, hogy ráülhessek.
Óvatosan szedték a lépcsőfokokat, nehogy elessünk.

Amikor beértünk a hatalmas előtérbe, letettek, majd mindketten megfogták a kezemet. Furán éreztem magamat... Életem két legfontosabb embere.
Dani elkérte a szobák kulcsát, majd elmondta, ki kivel lesz:
- Akkor mondom is... Liam és én kapjuk a 178-ast... Niall és Zayn kapják a 179-est... A sofőr kapja a 180-ast... Louis és Kaite kapják a 181-est... Liz és Harry pedig a 189-est. - mosolygott, közben odaadta mindenkinek a szobakulcsot.
- Tessék? Mi miért vagyunk olyan messze? - kérdeztem értetlenül.
- Mert, és kész! - vigyorgott kajánul Zayn. Harry-vel együtt húzogatta szemöldökét, pacsiztak és huhogtak.
- Á, értem. - mondtam szememet forgatva.

Odaballagtunk a lifthez, majd a "10. emelet" gombot megnyomtuk.
Mindenki szaladt is az ajtajához, kinyitották és gyönyörködtek a panorámában. Harry és én a magunk lassú tempójában sétáltunk el a szobánkhoz.
Beléptünk, persze én egyből az ágyra dőltem. Becsuktam a szemem, lábamat elernyesztettem és lassabban, mélyebben lélegeztem. Éreztem, ahogy valaki óvatosan mellém fekszik és egy puszit nyom a kezemre. Fejemet abba az irányba fordítottam, ahol az a személy nehezedhetett az ágyra.
Ránéztem Harry-re és közelebb húztam magamhoz. Kezeit óvón körém fonta, én pedig fejemet a vállába fúrtam.
Amikor már kezdett melegem lenni, kibontakoztam öleléséből és a bőröndök felé vettem az irányt.
- Mit csinálsz?
- Szeretnék lefürdeni. - mondtam, közben elővettem pár holmit a táskámból.
Bólintott egyet és bekapcsolta a TV-t.

Miután letusoltam, kiszálltam a kabinból, megtörölköztem és felvettem egy hálóinget. Ez szó szerint rózsaszín HÁLÓ volt, fekete masnival a pántján. Térd fölé ért, finoman tapadt a testemre. Direkt Harry miatt vettem, hogy csorgathassa a nyálát.
Gyorsan magamra kentem a kedvenc illatos testápolómat és kiléptem a fürdőszobából.
Amint észrevett, máshova sem tudott nézni. Álla is leesett. Erre a reakcióra számítottam.
Nevetve lépdeltem felé, a magam béna lábtörött módján. Harry-t az ágyra döntöttem, hanyatt feküdt, én pedig óvatosan a hasára ültem.
Kezeim közé fogtam az arcát, megcsókoltam egyszer, kétszer, háromszor. Derekamat szorosan magához szorította, majd velem együtt megfordult: most ő nehezedett rám.
Mint akkor az ő ágyán, most is nyakamra vándorolt a szája. Mélyen beszívta illatomat és elnevette magát.
- Szeretem ezt a testápolót.
- Én is. - nyeltem egyet.
Megint boldog kacajt hallatott, és óvatosan megharapta a fülemet. Lefogta a kezeimet, szóval még csak rátekeredni sem tudtam rendesen.
Nyakamról kivételesen a hasamra tévedt, idegesen észleltem, hogy most elhagytuk az általam remélt határt. De nem állítottam meg.
Kezeit derekamon nyugtatta, apró puszikat nyomott a bőrömre. Visszatért az arcomhoz, olyan szenvedélyesen csókolt, mint azelőtt még soha. Mintha tudat alatt már rájött volna, hogy megcsaltam, és beakarta bizonyítani: "én jobb vagyok". Ettől újra eszembe jutott, mit csináltam, és megszakítottam a csókunkat. Harry csalódottan lemászott rólam, mellém feküdt és megfogta a kezemet.

- Mi a baj?
- Semmi. - adtam a rövid, betanult választ.
- Mi a baj? - kérdezte ugyanazon  a hangon.
- Az, hogy eltörtem a lábamat. - hazudtam végül. Azt mégsem mondhatom el neki, hogy megcsaltam...
- Drága...! - mondta és sajnálkozva adott egy puszit.

Elment fürdeni ő is, de nem tudtam kibírni: átszöktem Louis-ék szobájába. Felvettem egy melegítőt és pulcsit, majd bekopogtattam.
Kaite nyitott ajtót, boldogan üdvözölt. Kissé ki volt pirosodva. Vajon mit csinálhattak? Féltékenységet éreztem, de egyből elhesegettem.
- Szia Liz! - jött oda Lou.
- Sziasztok. Arra gondoltam, hogy tarthatnánk egy kisebb bulit. Zayn-ék szobájában. - hadartam el.
- Oké-oké. - nevetett Kaite.
- Jó lenne, ha már most át mennél. - mondtam félénken.
- Tééényleg. - húzta el a szót. - Akkor megyek. Na sziasztok! - azzal el is ment, a másik szobába.

Louis szó nélkül behúzott. az ajtót becsukta és nekidöntött. Finoman megcsókolt és magához ölelt.
- Vártam már, mikor jössz át.
- Én is. De nem lenne szabad. - szomorkodtam.
- Tudom.
Óvatosan az ágyához cipelt, majd ugyanazt megcsinálta, amit Harry. Ijedten ültem fel, amikor a hasamhoz ért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése