2012. május 18., péntek

22.rész_



- Baj van? - kérdezte meglepődve.
- Egy kicsi. - mellém ült, és kíváncsian várta, mit mondok. Nagyot sóhajtottam, de belekezdtem. - Harry is ugyanazt csinálta, amit te. Ez egy picit összezavart. Meg amúgy sem kéne itt lennem. - álltam föl.

Elindultam az ajtó felé, hogy a szobából kijutva Zayn-ékhez mehessek. De mint minden romantikus filmben, Louis megragadta a karomat, visszarántott és az ölében kötöttem ki. Ajkaink vészesen közel voltak egymáshoz, és ezt a kis távolságot Louis gyorsan átszelte.
Ösztönösen visszacsókoltam, rásimultam, mintha egy ruhadarab lennék. Csuklóimat egy kezével rabságba ejtette, a másikkal pedig arcomat simogatta.
Megint bűntudatom támadt, de most kivételesen nem szakítottam meg a csókunkat. Tökéletes pillanat volt. De aztán egy rövid *kopp-kopp* és mindennek vége.
- Bejöhetek? - szűrődött be a hang. Harry. Végem van.
- P-persze. - nyögte Louis. Gyorsan a fürdőszobába sprinteltem, bevizesítettem a hajamat és elkezdtem szárítani.
- Liz? - kérdezte.
- Fürdőben. Hajat szárít.
- De miért nem nálunk csinálja? - értetlenkedett szegény.
- Mert te fürödtél. - közölte gépies hangon Louis.
Ennél a résznél kiléptem a fürdőszobából, odamentem Harry-hez, megöleltem és adtam neki egy puszit. Elmosolyodott, majd megszólalt:
- Igazán bejöhettél volna hajat szárítani.
- Majd legközelebb. - varázsoltam magamra egy műmosolyt.

Még egyszer átölelt, majd Zayn-ék felé vette az irányt. Mély sóhajt hallattam, ledőltem az ágyra, hason feküdtem. Louis elkezdte a nyakamon lévő pihéket fújni, amitől egy kicsit jobb kedvem lett. Nevettem egyet és a vállába bokszoltam.
- Át kéne mennünk.
- Tudom. - nyöszörögtem.
- Na gyere. - pattant fel, és ezzel ki is vitt a szobából.

*Harry szemszöge

Amikor Liz-t nem találtam sehol, egyből Kaite ajtajához siettem. Kopogtattam, majd Louis nyitott ajtót. Bementünk, megvártam, amíg kész lesz, kijön és ad egy puszit Liz.
Zayn-ékhez mentem, leültem a földre, Niall mellé, és elvettem egy csipszes zacskót. Vártunk, vártunk, aztán megjöttek.
Liz mellém, Lou Katie mellé telepedett le. Mindketten nagyot sóhajtottak, majd egy jelentőségteljes pillantást váltottak. Mi van?
Dani hozott egy üveget, amit megpörgetett. Liam kérdezte Liz-t.
- Felelsz, vagy mersz? - jött a megszokott kérdés.
- Merek.
- Ó. - nevetett. - Akkooooor... csókold meg... - na ez már nem tetszett. Ha nem engem mond, lefejezem. - Louis-t.
- Tessék? - fakadt ki Katie. Liz sem volt a toppon, teljesen elfehéredett. Kérdőn rám nézett, majd nagy nehezen rábólintottam: végül is ez csak egy játék.
Odasétált Lou-hoz, letérdelt vele szemben, könnyű, ösztönös, szinte begyakorolt csókot lehelt a szájára, majd visszajött mellém, elfoglalta helyét és átölelt. Mintha már ezerszer csinálták volna... együtt.
Kivertem ezt a fejemből és pörgettem. Dani.
- Felelsz vagy mersz?
- Felelek.
- Oké. Miért toporzékoltál a kocsiban? Miért kiabáltál rá Liam-re? - tértem a lényegre, ami nem tetszett neki.
- Mert elmondta az anyjának, hogy drogoztam. Ennyi. - húzogatta a vállát.

Szó nélkül odaadtam az üveget Niall-nek, és így ment tovább az "este": mindenkiről kiderült szinte minden.
10-kor elköszöntünk egymástól, majd a saját szobáinkba siettünk. Átöltöztünk, majd mikor elkészültünk, elbicegtem Liz-zel a lifthez, és lementünk az étterembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése