2012. május 4., péntek

4.rész_

*1D ház, Zayn szemszöge

- És hogy nézett ki? - kérdeztük egyszerre.
- Hát gyönyörű volt. Nem volt semmi extra szexis cuccban, de nekem így is, sőt, sokkal jobban nézett ki így. Olyan szerelem első látásra dolog ez. - amikor Harry ahhoz a részhez ért, hogy szerelem, a szeme egyből felcsillant.
- Szeretnénk megismerni... közelebbről, már ha érted mire gondolok. - húzogatta szemöldökét Liam. Szerintem ez undorító, főleg, hogy Harry találkozott vele. És máris elvenné tőle? Nem ilyennek ismertem.
Szegény hős szerelmesünk fájdalmas arcot vágott, amit Louis egyből észrevett, odarohant hozzá, átölelte és súgott neki valamit.

*Louis szemszöge

Amit Liam mondott, gusztustalan volt. Inkább az, ahogy mondta. Láttam, hogy Zayn és Niall is hasonlóképp elemzi a hallottakat. Szegény Harry, istenkém, de megsajnáltam! Olyan szívszaggató fejet vágott, ahogy eddig még nem láttam. Gyorsan odasprinteltem a foteljéhez és súgtam neki ezt-azt:
- Ne is törődj vele! Tudod, csak egy kicsit meghülyült, hogy Dani elhagyta...
- Az lehet, de ez akkor is fáj. Liz már fontos nekem! - láttam ahogy nedvesedik a szeme, úgyhogy inkább megöleltem. Kicsit még simogattam a haját, bátorító és kedves dolgokat mondtam neki, majd arrébb ültem.
- Köszi, Boobear! - kicsit megdörzsölte a szemét, és odafordult Liam-hez. - Oké, megismerhetitek. Később felhívom, hogy holnap találkozzunk. Megfelel? - elég flegmán mondta, amit meg is értek.
- Tökéletes. - kaján vigyorral az arcán elsétált tőlünk, majd hallottuk, ahogy csinál a konyhában egy szendvicset magának. Szerettem Liam-et, ahogy a többieket is, mert nélküle nem lennénk One Direction, de mostanában szó szerint bedilizett. Tisztára megváltozott...

*Liz szemszöge

Amikor hazaértünk, az első az volt, hogy mindent elmeséltem anyának. Csináltam magamnak gyümölcs tálat, amiből egy picit adtam is neki. :D
Felszaladtam a szobámba, lehuppantam az ágyamra és felhívtam Katie-t. A harmadik kicsengésre fel is vette.
- Szia Liz! Mizujs, baba?
- Szia, semmi. Mit csinálsz? - az éjjeli szekrényről elvettem az egyik körömlakkot, majd elkezdtem festeni a körmömet. Hogy könnyebb legyen, a fülem és a bal vállam közé szorítottam a telefont.
- TV-t néznék, ha egy kedves lány nem tartana fel. - hallottam, ahogy kuncog egyet.
- Haha. Vicces vagy. De képzeld, mi történt velem ma! Kitalálod, kivel találkoztam a plázában?
- Nem, mondjad, kivel édes.
- Egy bizonyos Harry Styles-sal. - az izgalomtól előre dőltem, és félre tettem a körömlakkot, hogy ki ne boruljon.
- Azzal a Harry Styles-sal?!
- De még mennyire! És képzeld, elkérte a számomat!! El tudod ezt hinni?!
- NE MÁR!! Ez komoly? Mikor? Hol? Hogyan? De miért?! - hallottam a hangján, hogy mosolyog és örül, de egy kis féltékenységet is átsugárzott a telefonom.
- Ahogy már mondtam, ma és a plázában. :D Amúgy meg belém jött, amikor kávé volt a kezemben, szóval a kedvenc pulcsim bánta, de nem érdekel! Inkább többször leöntöm a ruháimat és találkozom Harry-vel! - egy kis szünetet tartottam, hogy mély levegőt vegyek, és megnyugodjak, aztán újra beleszóltam a telóba - De hogy miért találkoztunk, azt nem tudom... talán az Isten is így akarta. - poénkodtam egy kicsit.
- Persze, az Isten is! Haha. Bocsi, de most mennem kell, cica, majd később hívlak. Vagy nem. :D Na szia! - még hallottam, ahogy nevet egyet, mintha nem hinne nekem... aztán letette.
Körbenéztem a szobámban, amit nem kellett volna. Mindenhol szétszórt ruhadarabok, itt-ott egy körömlakk, hajvasaló és sminkcuccok a földön. Klassz.
Ameddig rendet raktam, a körmöm pont megszáradt, szóval mehettem is tusolni. Kiválasztottam egy rózsasín törölközőt, épp indultam volna a fürdőbe, amikor megszólalt a telefonom.


Laura, csak Neked, csak Ma, csak ebben a részben (nemis) beleraktam kicsi liemet is. :) Remélem tetszett.
És csak hogy írhassak még valamit, (:D) listen to it: (jó zene 

2 megjegyzés:

  1. tyuhuujj :D *-* :D rástartolok az 5. részre :D ééss még mindig nagyon jóóóóóóóóóóó ( plusz még 6szor 10 a huszonharmadikon (egy kis kémia :D) óó :'D ) ááááá nagyon kiráály vagy :D

    VálaszTörlés
  2. jaaaj annyiszor elpirultam már :$ de nagyon köszi :D

    VálaszTörlés