2012. május 25., péntek

31.rész_Forró hangulat

Benyitottam, Katie a földön, egy párnát átölelve, Zayn és Niall pedig az ágyon ültek. Hinni akartam Liz-nek, még kételyeim is támadtak, de nem tudtam elképzelni... őket... együtt...
- Sziaaaaa! - ugrott a nyakamba Katie. Párszor megpuszilt, majd maga mellé ültetett.
- Mit csináltok? - kérdeztem gépiesen.
- Kérdezz Feleleket játszunk. Szeretnél csatlakozni? - zengték egyszerre mindhárman.
- Persze. Harry-ék...?
- Már áthívtam őket. Mindjárt jönnek. - felelte Niall. Bólintottam egyet, elfeküdtem a szőnyegen, hagyva, hogy Katie a hasamra fektesse fejét.

Pár perc múlva megérkeztek Liz-ék, letelepedtek mellénk, majd elkezdtük a játékot. Én következtem, ki is használtam az alkalmat, mert Zayn-t pörgettem.
- Járnál a barátnőmmel? - szúrósan néztem rá, éreztem is magamon szinte mindenki pillantását.
- ...nem. - válaszolt elkerekedett szemekkel. Valamiért nem tudtam hinni neki.
Liz jött, Katie-től kérdezett.
- Megcsalnád Louis-t? - ő is beszállt. Azt akarta, rájöjjek: átvertek.
- Természetesen nem. - hitetlenkedett.

Több ilyen kérdés nem volt, nyugodtan töltöttük el azt a pár órát. Vicces: ahhoz képest, hogy Disneyland-be vagyunk, bent lógatjuk a lábunkat.
Mintha olvasott volna a gondolataimban, Niall felpattant, és felrúgott egy párnát.
- Unatkozom! Menjünk, együnk! Vagy valami! LÉGYSZI! - nyávogott. Nevettünk egy jót, de valamennyien követtük őt.
Harry ott maradt Liz mellett, átölelte.
- Ha akarsz, menj csak. Megleszek egyedül is...
- Dehogyis. Még egyszer nem rontom el. - mosolygott, majd megcsókolták egymást. Féltékeny lettem. Ami nem tetszett. Gyorsan elfordítottam a fejemet, és a lifthez szaladtam.

*Liz szemszöge

Miután a többiek elmentek, kettesben maradtunk. Megint. Annyira élveztem az egészet, még akkor is, ha a térdem el volt törve.

Visszamentünk a saját szobánkba, kulcsra zártuk az ajtót és halk zenét kapcsoltam. Kicsit besötétítettem, az ágyra másztam és hosszában, hason elfeküdtem.
Mellém ült, elkezdte csupasz nyakamat puszilgatni. Elégedetten nyugtáztam, hogy végre bűntudat nélkül élvezhetem a vele töltött időmet.
Megfordultam, levettem a pólómat és magamhoz húztam Harry-t. Kicsit meglepett, hogy ezt tettem. De kivételesen...

Vette a lapot, melltartóm pántját félresöpörte az útjából, vállamtól a dekoltázsomig minden helyet végigcsókolt. Belekapaszkodtam, lábaimat dereka köré fontam, habár nagyon fájt a térdem.
Időközben valahogy lekerült rólam a gatyám, így fehérneműben csimpaszkodtam rá.
- Bírom a bugyid. - nevetett. Megnéztem, mi olyan nevetséges: a mintája. Elvörösödtem, de inkább eltereltem róla a figyelmét.
Szenvedélyesen, hosszan megcsókoltam, hajába túrtam. Elégedett morgással hozzám simult, jobban, mintha eddig nem préselt volna az ágyhoz eléggé.Kezeivel derekamat szorította, mintha bármelyik pillanatban eltűnhetnék. Úgy értek össze ajkaink, mintha a világ a következő másodpercben véget érne.

Teljesen kimelegedtem - a levegő vibrált, nyugodtan mondhatom: forró volt a hangulat-, csak úgy kapkodtam a levegőt. De nem akartam megszakítani semmit sem. Mert irtóra kívántam.
Nem érzékeltem semmit körülöttem, csak én és Harry létezett. Semmi több. Mi ketten. Ezért sem vigyáztam eléggé.



Liz bugyija :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése