2012. június 11., hétfő

Visszajöttem!

Jó napot emberek!

A nem éppen napsütötte Németországból írok, nem éppen lebarnulva... de ez nem éppen érdekes. :D
A lényegre térek:

  • két új blogon is gondolkodom 
  • talán az angolról lefordított blogot törlöm, mert nincs értelme most már
Mindkét blog meg fog jelenni még a héten, ha részekkel nem is, előszóval biztosan. Új ötleteim vannak, az Anything is Possible izgalmas (remélem az lesz :D) fordulatot vesz, legalábbis próbálkozom. 

Amíg távol voltam, rengeteg párbeszédfoszlányokat képzeltem el, rengeteg kaland és borzongás kíséretében. Ebből lehet következtetni, hogy az egyik blog biztosan messze különbözni fog a mostanitól. 

Hogy hol is voltam olyan távol? 
Még ha senkit sem érdekel, akkor is leírom, mert totálra fel vagyok turbózva. :D
Szóval kezdjük ott, hogy elmentem Jesoloba, ez kérlek szépen Olaszországban van. Ott eltöltöttem 3 egészséges napot, nagyon jól éreztem magam.
Onnan egészen Velencébe elkocsikáztunk, vártunk egy órácskát vagy kettőt, és felszálltunk a vízitaxira. Igen.
Ez a kis csónak nagyon utálatos, nem fértünk el, a kaja is szar volt, unalmas volt az egész, soha többet nem akarok visszamenni oda.
Csak hogy eltudjátok képzelni:

Igen, tudom, nagyon kicsi, és ti sem szívesen töltenétek el itt egy egész hetet. :D

Oké, oké. Imádtam. De ez most mellékes.








A blog! Na, igen, ennyi elég belőlem, hozom a kövi részt nemsoká'. :)

Üdv,
Panni T.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése