2012. június 27., szerda

43.rész_Kórházban



*Liz szemszöge

Katie többször is megcsalta Lou-t Disneyland óta. Láttam ahogy Zayn szobájába lopózott egyik este. Meg amikor csak én voltam a fiúknál, a kertben smároltak. Undort éreztem, de rájöttem, hogy én is ezt tettem. Lehet, hogy Katie azért csinálja ezt, mert tudja. Lehet, tudja, hogy én és Louis...

Amióta eltört a lábam, sok minden történt. Például megcsaltam Harry-t. Megígértem magamnak, hogy soha többet nem teszem meg. De végül is ki tartja be az ígéreteket? 
  Már 2 hónapja gipszben volt a lábam. És aznap végre leszedték. Pár óra múlva szabad leszek! Ennek a tudata megrészegített, annyira, hogy majdnem megint lebuktam.
- Louuuuuu. 
- Igen? - unottan nézett fel a magazinból, amit lapozgatott. A kórházi székben valahogy olyan... szexi volt.
- Hoznál nekem kávét?
Egy darabig a makulátlan padlót vizsgálta, de aztán felállt és kiment a szobából. Hallottam, ahogy az automata zötyög, mindenféle hangot kiad, majd a műanyag pohárba belefolyik a forró ital. Pár másodperc múlva Louis meg is jelent az ajtóban, minden lépésével közelebb került hozzám a gőzölgő kávéval. Odaadta nekem, már fordult is el volna, de megragadtam karját:
- Beszélnünk kell.
- Mégis miről? - nadrágjára csapott, amitől egy kicsit megilletődtem.
- Tudod. Kettőnkről. 
- Nem te mondtad, hogy vége? - kihívóan nézett rám, a vége szót túlságosan is hangsúlyozta. 
- De. - vigyorogtam. Az ő arcán is halvány mosoly játszadozott.
Ahogy az ágy szélén ültem, tökéletes volt minden. Akkor annak láttam, abban az egy pillanatban.
  Megfogtam kezeit, és a derekamra tapasztottam tenyerét. Karomat nyaka köré fonva húztam közelebb magamhoz. Nem ellenkezett. Egy levegővétel erejéig gyönyörködtem szemeiben, utána már csak 3 gondolatom volt. Az első az, hogy ott a kávé a szekrényen, ki fog hűlni. A második az, hogy végre Louis megcsókolt. És a harmadik, hogy ki a fenét érdekel ilyenkor a kávé?!

Lépéseket hallottam. És Harry hangját. A telefonjához beszélt fennhangon.
  Louis-sal egyszerre nyitottuk ki szemünket. Egymásra meredtünk, aztán arra eszméltem, hogy ő a székén ül, Harry pedig felém tart. Hatalmas vigyor terült el arcán, ahogy meglátott.
- Szia, drága.
Nem köszöntem, csak intettem egyet, közben gyorsan megnyaltam számat. Mogyoró és fahéj íze volt. Lou-ra néztem, de ő megint azt a magazint bámulta. Nem tudtam és tudom elhinni, hogy ilyen gyorsan lenyugodott.
- Hoztam neked reggelit. - vett elő egy agyon cukrozott brióst. Óvatosan elvettem tőle, hogy a morzsák ne hulljanak a földre, aztán letettem azt a kávé mellé. 
- Köszi. 
Leült mellém, gyors puszit nyomott arcomra, aztán átölelt. Fehér pólójának illata minden más szagot elnyomott. 
  Az orvos lépett be a terembe, cipője, nadrágja és köntöse hófehér volt. Szeme fáradt volt, de mosolygott.
- Jó napot Liz! Pár perc múlva már nem lesz magán ez a fránya gipsz. - szemüvege mögül nevetett, megpaskolta fejem búbját, majd papírokat kezdett el az ágy másik oldalán rendezgetni. Néha-néha köhögött egyet, de amúgy csendben volt. Mi sem mertünk így beszélgetni.
Harry szám szélét cirógatta, de ő sem csinált ennél többet. Már annyira hozzászoktam a papír súrlódásának a hangjához, hogy szó szerint kiugrott a szívem a helyéről, amikor a doki megszólalt:
- Egy pillanat és jövök. - nyájasan mosolygott egyet, aztán átszelte a szobát hosszú lépteivel.
Mindhármunkból sok ideje tartogatott sóhaj tört fel, ami után egyből Louis kereső tekintetét találtam meg. Egy ideig csak nézett, aztán - amikor Harry hátradőlt az ágyon, és nem látta - tátogott valamit. Fogalmam sincs, mit. Egy vállrándítással elintéztem, ő meg erre sértődöttséget játszott. Halkan nevettem, aztán dobtam neki a levegőbe egy puszit. Kezével úgy csinált, mintha elkapta volna, és a szájára tapasztotta a tenyerét.
- Rendben, megkérném az urakat, hagyják el a termet, nemsokára megint visszajöhetnek. - kezével az ajtó felé intett, meg sem várta, hogy a fiúk kimenjenek, máris hozzám fordult. - Nyújtsa ki a lábát, kérem.
  Utasítások adása és végrehajtása. Így telt el a következő egy óra. Ez az orvos megutáltatta velem a favicceket - olyan szörnyűeket sütött el, hogy az már fájt... pontosabban a lábam fájt.

Kiléptem a szobából, a keskeny folyosóra. Az első, amit megláttam, Louis két szeme volt. Az ajtóval szemben lévő kis széken ült, könyökeit térdeire támasztotta. Egyedül volt.
- Harry?
- Kint vár a kocsiban.
Alig láthatóan bólintottam egyet, megfogtam egyik kezét, és kisétáltunk a kórházból a gipsz nélküli lábaimmal.

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó de olyan gonosz a liz:)(

    VálaszTörlés
  2. Ha megváltozna lehet hogy nem lenne olyan durvitós:)

    VálaszTörlés
  3. de jó!végre megszabadult Liz a gipsztől!:DDD de mennyire gonosz már szegény Harry-vel,megint megcsalja.:(

    VálaszTörlés
  4. superszónikus lett:DDDDDDDD végre nincs gipsz...de újra van megcsalás:(

    VálaszTörlés
  5. hát ez fantörpikus :DD hallod várj írok :DD csak most itt nem akarok spoilerkedni :D trollolololooooo ;D

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor, hogyha kapok egy ötödik komit egy ötödik embertől, és a Vélemények szó mellett 5 tetsziket látok. ;P

      Törlés
  7. Ez nagyszerű! :) Alig várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés