2012. július 27., péntek

49.rész_Főzős délután


LOUIS

Nyűgösen és kialvatlanul keltem fel. Ijedten körbenéztem, ahogy ismeretlen terepen találtam magam. Aztán óvatosan lábra álltam, amint rájöttem: egy Katie-ék házához közeli padon aludhattam el. Magamon nevetve zsebre tett kezekkel visszaindultam a lakásunkba. 

HARRY

- A francba. - szitkozódtam, miközben gyorsan magamra kaptam egy melegítőt. Liz ijedten nézett rám, aztán az ajtóra - ami tárva és nyitva volt - és végül megint rám. Épphogy csak annyi időnk maradt, hogy ő betakarózzon, én melléfeküdjek és bekapcsoljam a TV-t. 
A következő pillanatban Niall lépett be.
- Jól hallottam, hogy itt vagytok. - mosolygott angyalian, mintha tudná, hogy elrontotta a délutánunkat. - Csak hoztam haza kaját. Majd kipakolhatnátok. - kacsintott. Aztán eszébe jutott valami, és tekintetét Liz-re emelte. - Liz... és csinálhatnál valami finomat estére. - nevetett, majd becsukta az ajtót. Hallottam, ahogy pár másodperc múlva a lenti nyitódik és csapódik. Megint egyedül lettünk a házban.
Liz reszketve kifújta a levegőt, mire feljebb csúsztam az ágyon, hátamat a falnak döntöttem és magamhoz vontam. Lassan az ölembe mászott, kiskutya szemekkel rám nézett, majd kezeit nyakam köré fonta. 
- Elveszett a varázs, nem igaz? - simítottam a füle mögé egy kósza tincset. Arcát tenyerembe temetve válaszolt.
- Ühüm. - vágott szomorkás arcot. Aztán lassan felsóhajtott, az ágyról lemászott, és ruhái keresésére indult. A fürdőben is megnézte, aztán kétségbeesetten állt meg az ágy szélénél. Kis gondolkodás után felpattantam, szekrényemhez futottam, és kikaptam belőle azt a pólót, amit ő adott nekem Disneyland-ben. Csak tartottam a kezemben.
- Még ma oda adod? - nézett rám kérdőn, de szája halvány mosolyra húzódott. Szemöldökömet húzogattam, de még mindig értetlenül állt. - Most meg mire gondolsz? - csuklóját két ujjammal körbefogtam - és még akkor is elképedtem, hogy mennyire törékeny és vékony -, közelebb húztam magamhoz, lehajoltam hozzá, majd a fülébe suttogtam, amit gondoltam.
- Enélkül a póló nélkül is tudsz kaját csinálni. - leheltem, majd elégedetten könyveltem el, hogy már megint kirázta a hideg, huncut mosollyal és semmibe révedő szemekkel álldogált, nyaka automatikusan oldalra bicsaklott, ezzel is több helyet adva nekem. Épp arra gondoltam, hátha most megint itt a varázslatos pillanat...

LIZ

Harry ajkai nem éppen lassú tempóban közeledtek nyakamhoz. Gondoltam kicsit húzom az idegeit.
Arcomat felé fordítottam, így gyors puszit nyomhattam szájára, ezalatt a pólót elkoboztam tőle és nevetve figyeltem, ahogy szemöldökét ráncolja. Próbált nyugodt maradni és nem vigyorogni, de nem ment neki. 
- Te... - húzott megint közelebb magához. Élveztem, ahogy lehelete csiklandozta az arcomat, keze derekamon megállapodik, másikkal pedig gerincem vonalán futtatja végig lágyan ujjait. Jólesően beleremegtem, hagytam magam egy kicsit kényeztetni, aztán fájdalmas mosollyal mellkasának döntöttem homlokomat. Alsó ajkamat biggyesztve birizgáltam a gyógyuló sebeket, amiket én ejtettem rajta. Kissé elpirultam, aztán felsóhajtva toltam el magamtól.
- Menjünk, csináljunk valami kaját. - bújtam bele a pólóba. Szerencsémre combközépig ért. Nem is értem, hogy különbözhet ennyire a méretünk, pedig alig egy fejjel nagyobb nálam. Váll rándítva megfogtam kezét, és magam után húztam, le a konyhába.
A pulton, a földön, a mosogatóba - egy szóval mindenhol - találtunk szétszórva gyümölcsöt, zöldséget, kenyeret, húst, és még egy-két édességet meg üdítőt, amit Niall vett. Nagy csodálatomra sikerült mindent megvennie, amit összeírtam nekik. (Igen, én írom nekik a bevásárlólistát. Ha nem csinálnám, csak a Nando's kajáján élnének.) Gyorsan Harry segítségével elpakoltam mindent, hogy rendben tudjak főzni. Hozzá is láttunk egyből:
Összevágtam paradicsomot, répát, káposzta és saláta levelét, lila hagymát és egy tálba öntöttem a zöldségeket. 3 tojást forró vízbe dobáltam, majd kis idő után kivettem, és felvágtam. A színpompás salátába szórtam a kockákat, majd elvettem a másik pulton heverő, már kiolvadt húst. Elégedetten vettem észre, hogy könnyű elvágni. Elővettem 3 tányért, egyikbe lisztet szórtam, a másikba tojást vertem fel, a harmadikba pedig prézlit öntöttem. A húscafatokat mindegyikben megforgattam párszor, aztán kisütöttem őket. Imádtam főzni, de fűszerezni mindennél jobban, ezért elővettem fokhagymaport, Grill-, Barbecue- és Mexikóiízesítésű fűszereket. Vad mozdulatokkal tettem még finomabbá a pulykahúsokat, majd amikor készen lettek, néhányat felvágtam 2 centis csíkokra, azokat pedig a salátára helyeztem. Összesen 3 húst vágtam fel, de még így is maradt legalább 14. Felnyögtem annak a gondolatára, hogy ebből legalább négyet Niall fog megenni. Harry nevetve nézte, ahogy próbálom igazságosan elosztani a kaját. Megpaskolta maga mellett a széket, maga felé intett, majd csukott szemekkel csücsörített. Talán egy percig csinálhatott így, aztán amikor megkapta pusziját - amit ő csókká akart mélyíteni -, elővett tányért, poharat, villát és kést, ezekből mind hat darabot.Én gyorsan leterítettem az asztalt egy hófehér abrosszal, így Harry elegánsan elhelyezte rajta az evőeszközöket. Kerestem szalvétát, és találtam is - vöröset. Szépen, háromszöggé hajtogatva elhelyeztem a tányérok bal oldalán, majd büszkén néztem végig művünkön. 

8 megjegyzés:

  1. ááá király lett :D lassan te is főzőcskézhetnéd nekem azt a zacskós rizst asszony :D (Y) <3

    VálaszTörlés
  2. majd augusztusban apus! :D (Y) <3 ;DDD

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett :D és lassan mi is talizhatnánk (: xoxo

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett,bocsi hogy ilyen későn írok:( gyorsan kövit:)!!!:DDD

    VálaszTörlés